Synd att jag inte förstår danska.

2008-08-31 | 14:34:41 | Allmänt

Naaath, men hade kanke blivt lite roligare att snacka med dom då, eller roligt och roligt. haha trevligt? ^^ Nej nu drar jag bara dåliga skämt som jag själv garvar åt. Inte alls skönt att prata med danskarna gjort det massvis idag, så jävla fyllesjuk. Helt sinnes, TACK för en kanon kväll igår verkligen, den va helt super bra. Skulle nog låtit bli dom där sista cidrarna och minttun på Haddocks dock, men men. Jag mådde ju inte dåligt igår, men idag är en helt annan femma. Vaknade vid 7 och sedan dess vart helt körd. kom väl hem till Rikard och Markus vid halv 2 - 2 redan.. Och hur hamnade jag hos dom ens? När jag hade någon som körde hem t std, och även hem t Linnéa fattar inte, men men. Peter körde oss iaf från Haddocks t bäckevik, dom bor ju där hela högen uppenbarligen, vart lite knökat i bilen, jag, angelica, rikard, erik, eriks tjej, och peter. och bilen va inte den största kan jag lova...

Ska det ta 10 min att gå upp för trappor 3 våningar? niet, skulle inte tro de. men de gjorde det för mig idag, Stackars Coffe fick tvingat han t att komma åh hämta mig ute på Tjörn när han inte sovit på hela natten och kom hem sent. Men du märkte ju hur jag mådde så du kanske fattar vrf jag inte ville sitta på en buss (H)  - Tack iaf baby de va jätte snällt av dig.

Usch nu mår jag dåligt igen så får försöka göra något åt saken..   CYA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback