I don´t wanna miss one kiss.

2008-08-29 | 13:01:27 | Allmänt

Det är fredag och jag är ledig, låg och mös fram till kl 11 idag. Lite sovmorgon tackar jag inte nej till.. Kunde inte sova längre, folk har skickat sms hela morgonen verkligen. Igår hade vi egrann filmkväll jag och Angelica, de va lide mysigt, sen snackade vi en massa massa med, behövs ibland. Tycker om dig väldigt mycket lilla syster <3

Angelica är i skolan men slutar väl starx antar jag, de är ju fredag då brukar man inte gå allt för långa dagar i skolan! Och här verkar ju allting bara slappt som attan så hoppas få komma hem t std rätt så tidigt iaf, Ska antagligen på bio idag, tror jag? och alla vet ju att Keela älskar bio (:      Efter bion kanske det blir utgång, de som va läget innan igår. Men sen tänkte jag satan på lördag måste jag ju ge allt jag har, och de kommer bli en jävla massa om jag inte ger allt på fredag (idag) tänkte jag. så ah, märker väl hur de blir!   om Rikard och dom ska ut så går ju Angelica ut och då måste jag ju följa med ut så på henne de hänger typ, haha funderar på att gå på VIP bio idag, ägd! jaja, nu ska jag städa lite och äta lite lunch.                  Hoppas ni får en super dag allihopa!   







                                 CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback