hel och ren???

2008-08-17 | 13:01:11 | Allmänt

uuh ohrkar inte att jag ska jobba idag. de är söndag!

Angelica vart ju ute igår den lille grisen, kommer hem ap packad vid 03:25 typ och hoppar i sängen och dampade, Coffe va med och lägger sig typ på mig och börjar pussa på mig.. NÄR JAG LIGGER OCH SOOOOVER! - EH URSÄKTA MIG?
Sa iaf till coffe och vem mer de nu va som va med upp till mig att dra.. dom drog och angelica gick in på toan och stannade där ett tag.. ?     Hel och Ren kunde ju diskuteras.. Hel? Eh ja hel vart hon ju iaf, Men Ren? eeeeeeh näh.


ÄNTLIGEN fått prata med Kev försökt i typ 1 vecka nu men hans mobil hade inte funkat eller va de va. Han kommer hem på onsdag, då han fyller år. Grattis bästis!          Vet att Lena fyller år då med, 20 grattis!



Nej nu ska jag käka lunch, sedan fixa mig inför jobbet (:
CYA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback