Fruktansvärt lång dag..

2008-08-21 | 19:39:16 | Allmänt

Jisses, dagen har gått skit segt men ändå fruktansvärt fort.. Men det har varit en låååååång lång dag idag. Gick upp på tok för tidigt och skulle med Angelica till Tanum bara för att vara snäll.. Vad sker jo jag lyckas på något vänster med byta dit, så nu går jag i skola i Tanum, 1 år kvar bra nödvändigt? Ehum, dunn0?  Skaffat lägenhet och hela köret, hoppas på att få kunna flytta redan t helgen. stor och fin 2a mitt i Grebbestad centrum (jo för grebbestad är ju så jätte stort så ett centurm får plats men vi säger så!) på 60 kvm, så kalas bra. Vi längtar och hoppas allt går som sagt!

Angelica har nu åkt t Tjörn, jag bara sitter här helt död typ. Har oändligt tråkigt och funderar på att åka in en sväng t stan? (;       eeeh lääääääget? sugen sa jag bara att jag va!




Nej nu ska jag lägga ifrån mig datorn.

CYA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback