förvirrad.

2008-08-11 | 19:25:09 | Allmänt

Kan man inte bara låta vissa känslor få rinna av en ner i en brunn någonstans? Så man slipper dom, Ibland är det fruktansvärt jobbigt att ha en bra känsla i sig men sen blir den ändå bara liggandes i grunden, man gör inget eller vågar inte göra något åt saken.. man tycker att bara låta det vara är det bästa? Eller tror att det är det bästa? Men är väll oftast åt andra hållet, göra något åt saken! Ah jag vet då inte, jag är bara förvirrad och förvirrar mig själv mer och mer varje dag... Kan inte min söta, blonda, lilla hjärna bara låta mig bestämma mig för något utan att behöva ändra mig sisådär cirkus tusen ggr per timme?

Jag önskar att jag bara inbillar mig.


Var hos frisören förut, usch jag bestämmde mig för att börja blondera mig ja.. Så nu har mitt hår ett tag av blonderingsmedel i sig att se framemot.. Naath. Stackars hår, gjorde slingor idag iaf.. Egrann ljusare. Ikväll ska jag börja ta tag i mitt liv igen nu har jag haft semester ifrån det i nästan 2 veckor.. + ännu längre med andra saker.

- Ridningen; Preme, Nischaala.   (Min älskade Pistol ska vara i Växjö hela vintern hos syrran.) 
- Träning; Sportlife, promenixer.
- Körkortet
- Lägenhet; Börja söka ordentligt.
- Skolan


Herregudanens, nu börjar det snart en enbart deppig höst som alltid.. hur bra man än mår runt sommartider så mår man fan alltid skit på hösten/vintern alltid någon liten skit sak som ligger och jävlas med ens hjärna..  Kommer kännas så fruktansvärt tomt utan syrran och Freddie hemma hos mamma nu med när dom åker tillbaka till växjö, Freddie till jobbet och syrran t Polishögskolan.. Får åka ner och hälsa på dom oftare, och min kära polle.    Dom lyser verkligen upp min dag när jag mår dåligt, syrran känner mig så fruktansvärt väl går inte att ljuga för henne på något sätt, Jag behöver inte säga ett ord..

Brur fyller snart år med, Fan du börjar närma dig 30 Eddie :O   Heeeeeeelt sjukt. Känns inte för fem öre att det är sån ålderskillnad på oss egentligen även fast han har 2 töser osv. men sådanna är ju vi syskon, så samansvetsade.  Någon som märkt att det är 8 hela år mellan mig och syrran lixom? Nah inte alldeles för många.    Vi ska iaf ge Eddie ett presentkort hos Leif på en Tattoooo (:

Pappa åker till Spanien på Onsdag, till lägenheten är borta 2 veckor, kommer hem och är hemma 1 vecka åker iväg igen med Stubbe till vartdenuvanågonstans. Folk tycker att vi reser mycket jag och farsan vad har dom hittat på de någonstans? Kanske ligger lite sanning i det? haha.. och jag åker ju nu snart med i 1 el 2 veckor. Igen... resa som sagt.

 

Nej nu ska jag gå ut och gå en promenix sedan ska jag hoppa i duschen, slänga mig i soffan och kolla på film 10.000 BC så kan jag ju för en gångs skull 3e gången gillt försöka se på hela filmen utan att somna eller hitta på något annat att göra... Haha! Nej skämt på skidor nu ska jag fan se klart den jävla filmen, vad som än händer och sker så SKA jag se klart den.       Min älskade Kissemiss kommer snart med, ååååh jag saknar honom något så fruktansvärt..



CYA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback