språkresa it is.

2008-04-21 | 15:14:23 | Allmänt

Nu har jag bestämmt mig, jag har kollat och kollat och kollat i flera år på det här med språk kurser utomlands. Och idag eftersom jag är sjuk och inte hade annat för mig så satte jag mig och kollade runt lite på nätet och så råkade jag hamna på EF´s hemsida om språkresor ja. Kan inte bara någon hosta upp ca 100.000;- till mig så jag kan få åka iväg? Vad sägs om 24 veckor i New York, Miami, HawaiiSydney eller London? Gosh, jag tycker det låter underbart och fan vilket minne för livet det hade varit. Jag ska åka, Jag ska spara ihop varända krona om inte min kära pappa är med och sponsrar mig lite granna (a)

Jag blir bara mer och mer och mer sugen och så satt jag här i min ensamhet och bestämmde mig som sagt. I will do it. När? Jag vet inte men hoppas på att jag kommer iväg sommarn / hösten 2009. Får ju jobba ihop pengarna först och det lär ju ta ett tag. Även fast jag inte har några utgifter så är det fortarande mycket pengar att tjäna ihop, + att man behöver köpa flygbiljett och att ha fickpengar när man väl är där med. Mat ingår men sen så är det ju allt annat lixom.. Så det blir ju ännu mera cash som ska fram... - VARFÖR FÖDDES JAG INTE SOM EN MILJONÄR?


 


Åka och lära mig sufra, Gud vad jag verkligen vill lära mig surfa. Men gud vad jag inte vill stöta på en haj.. Vi träffade ju ett gäng Australienare när vi var i Thailand.. Så satt vi och snackade om surfing, så drar ena killen upp sin t-shirt och visar några mäktiga ärr. Vad hade hänt han? Jo han hade blivit biten av en haj när han surfade... Så jäkla hemskt, Jag som avskyr hajar jag ryser bara jag nämner dom typ. Deep Blue Sea sitter jag högspänd hela tin och skäller på dom jävla hajjarna att dom är hur hemska som hellst.. Usch h fy åh bläh vad det är läskiga djur.



Nej nu ska jag kolla på Horton hears a who eller vad den heter, haha värkar iaf vara dundersöt :)



Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback