Riktigt, Riktigt värdelös..

2008-04-19 | 17:40:55 | Allmänt

.. på att skriva här emellanåt. Men sånt är livet, Take it or leave it.

räcker bara med att säga att veckan har varit helt störd. Riktigt, Riktigt störd. Ända som är värt att nämnas är att vi tog en personaldag i onsdags och åkte ribbåt och drack lid och körde runt som fan. Så jäkla kul med att åka ribbt verkligen, ni som inte har gjort det har missat något!

Så typsikt att jag ska bli förskyld nu, men har kännt det i några dagar. Haft sjukt ont i lederna och haft ont i huvudet hela veckan så visste att det skulle komma.. Hoppas inte det blir värre bara. Nu har jag ändå en "liten" förskyldning om man ska jämnföra med hur mina förskyldningar brukar vara villsäga.. Det är iaf lördag och jag sitter hemma, det är rätt bra av mig med tanke på att jag är förskyld och ledig för första gången på typ evigheter. Iår kväll jobbade jag till halv 10 åkte raka vägen hem och somnade som en jävla stock och vaknade vid halv 6 imorse och kunde inte somna om.... så drygt! 

Nej nu ska jag städa lid och sedan laga mat och väntar självklart besök (;



Tjingeling Badring
Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback