Krogen idag?

2008-04-09 | 17:19:57 | Allmänt

Det är otroligt hur osugen man kan vara och sen bli helt jävla övertaggad. Nu är jag så sugen på att dra t krogen så jag vet itne vart jag ska ta vägen. Det är dansandet som suger i mig, Hela kroppen bara dras med i varje låt som går på datorn / tvn gosh. Dansa, Dansa, Dansa, Dansa, närhet, svett. Uff. Jag är sååååå sugen!

Dom spelade Justin Timberlake-SexyBack, Flo-Rida ft. T-Pain - Low och Rihanna - Please don´t stop the musicThe Voice för enstund sedan, kan gissa att de va en del av det som satte igång mig. Gosh! Omöjligt att sitta still. Man vill bara dansa, närheten och svetten hör till. Ge mig!  NÅGON SOM VILL UT OCH DANSA MED MIG? (;



Nej nu ska jag ta en promenix ner till Torget (:
Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback