irriterande till tusen.

2008-04-01 | 21:40:10 | Allmänt

... Här har jag haft göra mycket att yttra mig om, så har inte bloggen funkat för mig på typ hundra år? - Okey kanske inte hundra år dirr, men iaf 2 dagar Irriterande nog iaf men men.

Helgen va iaf superduper bra den kunde inte blivt så mycket bättre! Jag bokade upp Nihn på lördagen, du och jag och vårat race, fy fan vilken fest det blir då helt galet! Vart meningen att vi skulle vart ut bara jag och hon på krogen, men råkade skriva med Raz egrann på msn så hade jag totaly glömt av att han fyllde 20! Congratz once more baby <3 Bränne, Raz och Ante skulle tydligen ut i stan och det slutade med att jag och Nihn honkade med dom, jag stressade sönder mig totalt här hemma, fick åka till Uddevalla och hämta sprit och ett lock cider som jag hade över sen påsk så det skulle bli billigare på krogen. Stress, Stress, Stress men jag hann iaf, Ante och Raz kom och hämtade mig och Nihn vid halv 6 tiden sen bar det in till stan till Ronnys lägenhet. (Som btw ligger sjukt bra och r sjukt fin (:  ) där vart de förfest, fullast vinner! Alkoholen bara flödade som vanligt när vi slår våra alkis huvuden ihop. Fan vad jag har saknat er killar, oändligt mycket! Senare runt halv 11 tiden så kom en kompis till ante och bränne med 2 kompisar till honom så det vart 6 killar och sen lilla Nihn och jag som röjde järnet.. Vi tog taxi in till avenyn hel onödigt men lite skönt att slippa spårvagn eller buss, om man ändå åker gratis så vrf inte? (;   Vi skulle dratt till Valand men dom var vrånga eftersom det vart 22+  vi ohrkade inte lägga manken till så vi gick till Bryggeriet istället. Sagt och gjort och fan vilken bra kväll det blev, Mats snålar inte med att casha allting har jag hört? Sjuuuuukt snäll och trevig kille vart han iaf (:   Vi stannade på Bryggeriet tills det var dax att dra sig när dom stängde, vi stannade vid en korvbox? jaja sak sam, ett sånt ställe där dom säljer korv på gatan typ, korvstånd? hahaha. Idioterna Ante och Raz försökte pruta på korv (Y) snåla? (;      Sedan bar det hemmåt, taxi igen. Återigen varför tacka ner till gratis? (;

TACK FÖR EN SÅN SJUKT JÄVLA BRA KVÄLL KILLAR! + Nihn SÅKLART!

image37

                                           Keelus & Nihn <3



Söndagen behöver vi inte säga något annat än "Kan man må dåligare än vad jag gjorde?" fy i heelvete vilken röta! Det vart det värsta, (nej förlåt mig, tredje värsta) bakfyllan jag vart med om. Enbart efter Hemsedal och i Trysil har varit värre då jag har fått spendera hela dagarna på en toalett typ hahahaha. Krama toa stolen <3 I Trysil vart det väll kanske inte så konstigt i samband med att jag åkte på alkoholförgiftning och skit. Hemsedal får jag nog med skylla mig själv, fast de får man väl kanske alltid. men men..


Igår fick jag mig ett cpdamp halv 11 på kvällen med att gå ut och gå? Burr, tog på mig och gick ut och gick.. i 1,5 h med Nelly! Rensade hjärnan lid, behövdes va mycket som flög runt där inne och spökade nu dom senaste dagarna. Men att få gå och bara ha iPoden i örona och att få vara ensam. Nelly är min lille vovvsing så hon ska man såklart ha med, Skulle ha tagit med mig Disa med egentligen men eftersom jag bara har 1 reflex sele till hundarna så blev det Nelly som fick följa med mig ut, åh vad vi gick. I mörkret, helt jävla kolsvart fattar inte hur jag vågade gå mitt i skogen en bit :O Men kom allt på när jag va en bit in i skogen "ops, här skulle jag not inte gått näh!" men försent för att ångra sig va typ halvvägs på den slingan så lika bra att gå klar den, trampade rakt i äcklig, klibbig lera x antal ggr (Y) Men det vart skönt att va ute och gå, var lite väl sent bara men men så är det vl när det blir akut ibland. Passde på att ringa mamma på hemvägen när jag var vid hagen där Pistol, Nishaala, Faxiola och Bolck står och frågade om jag skulle släppa dom eftersom det är en bit att gå så slapp hon göra det (eller jag när jag väl kommit hem igen!) och det skulle jag var änna dax att släppa in dom vid den tiden (Y) Pistol kan inte springa på asfalt näh så han sprang typ på andra sidan diket där hagen är och får för sig att hoppa över i galoppen, att han inte ramlade och slog ihjäl sig!!! Inget litet dike dirr och i den farten.. Han tappade en sko med på väg in från hagen - suck! Men det spelar visserligen ingen roll, va väl egentligen bra eftersom vi behöver ha hit hovslagaren SNARAST verkligen alla hästarna behöver tas med!

Nu borde jag verkligen inte skriva mera, eftersom det bara är en massa onödigt babbel. Men jag måste ändå skriva lite till eftersom jag har så tråkigt och ingen som har tid att snacka med mig i telen näh! Dumma!
Idag har jag jobbat, som alltid så det var väl inget nytt! men jag slutade iaf rätt så tidigt, vid 16 tiden som är tidigt för att vara för mig och mitt jobb! (Y)  Papi kom och hämtade mig och vi åkte dirr in till Leif och så jag fick snacka om tatueringen, yeyyy.. Sagt och gjort, dock så måste jag skjuta upp den lite "/ Leif ligger lite efter i sitt schema med kunder eftersom han håller på att sälja huset nu osv. sen hade dom dop igår för lillen så jag fattar honom så jag låter han få tid att hinna ikapp onöigt att stressa honom. Så det blir ingen tatuering på måndag utan förmodligen om 2 veckor eller ngt liknande "/ Vill ha nueee! Sendan åkte vi till Torp, och det var inte meningen att vi skulle köpa något alls men det slutade med att vi köpte varsin sådan högtalarsak till ipodena våra som kostade alldeles för mycket per styck men SJUKT bra ljud i den, Jag kommer tacka mig själv för att jag sa ja till den eftersom den kommer slitas i Magluf (Y) vad är livet utan musik? Forever in love with music and beats! Sedan så hampade vi på MQ, H&M och Pondus med så lid kläder blev det med, "lite" menas ungefär med 2 par jeans, 2 sjalar, 5 linnen, 4 par leggings, 2 tröjor och 1 tunika och lite små krams som hårspray osv. Jag är för bortkämd :| På vägen ut så köpte vi med oss Michael Jacksons 25 år jubileum skiva med Thriller världens mest sålda album, sååååå grym är han, var han? Sjukt bra iaf. Kalla han vad ni vill, vem bryr sig sålänge han gör bra musik så! Beat it (8) SEDAN så åkte vi äntligen hem, men imorn ska vi in till stan jag måste ha skooooooooooor, party skor och sommar skor, sneakers är för varma snart. Måste ha ett par nya stövlar med! 

Och en sak till bara, snart sticker jag till Oslo (: Pre-Party. Nästa fredag då smällere rejääält. Fan vad det ska bli dunder kul att träffa folk osv! Och vilken fest det kommer bli, åh Hed Kandi ooh. SÅ NICE!


... Och nu sitter jag här och funderar på hur jag ohrkat skriva såhär mycket. men men, har man tråkigt så har man!
Trur dock inte någon ohrkat läsa allt, haha :) men som sagt om de vart någon som haft tråkigt så fick ni ju tidsfördriv med att läsa igenom all den onödiga skiten! Nu ska jag lägga mig och läsa Ps. I love you!


Tjingeling badring!
Over and Out.
Kommentarer
ellinor säger:

jo tandläkarn behövs också xD

2008-04-10 | 21:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback