ibland undrar man?

2008-04-22 | 23:39:18 | Allmänt

.. Ja ibland undrar man verkligen.

Jocke kom hit och kollade på matchen med mig, vi blev helt fördärvade när Liverpool fick in 1-0. När vi är helt förberädda på att förlora matchen så gör Riise bort sig totalt i slutsekunderna och gör självmål liggandes på marken. Go snygg! Vilka glädje tårar jag bölade ut. Jag och Jocke hoppar genast på varann och kramas sönder och jublar i kör. FAN VAD UNDERBART!        Pappa satt ute i vardagsrummet och svärde som en blivande Hitler. Vrf satt vi inte ute i vardagsrummet och kollade med honom undrar jag nu?


Idag har iaf vart en sååå härlig dag, Nihn kom ju hit och vi gick ner till torget direkt och hamnade på Ti Amo och delade på en pizza och tog en varsin cider på en tisdags bara sådär, känndes fin fint där i solen. Sedan gick vi till torget och köpte glass och satte oss vid kajen/hamnen/bryggorna call it what you want. Kärt barn har många namn? Ivartall så vart det iaf hur mysigt som hellst och vi tillbringade 7h där nere. 7h vet ni hur länge det är för att bara sitta och prata och göra inget alls? Snacka om att inte rinna ut på samtalsämnen iaf. Sedan kom Kev en stund innan vi skulle gå, vi hamnade en sväng bort till Kev´s syrras jobb en frisörsalong för er som inte visste. Där träffade vi Kev´s föräldrar så papi och dom kunde hälsa och prata lite med varandra.. Kev stannade kvar nere med familjen och jag och Nihn åkte med Papi hem och Nihn blev såklar hungrig dirr så vi givk ner t pizzeria kopper så hon fick köpa sig en pommes tallrik, satt och väntade på att hon skulle käka upp den så gick vi hem igen. Skönt att ha varit ute hela dagen, Dock så är jag förskyld så jag vet inte hur mycket skada det har gjort på det sättet. Förhoppningsvis ingen vill inte fortsätta vara dålig eller bli dåligare, börjar ju faktiskt bli bra nu igen.

image43

Go osnygga men vi bjuder på den hihu. Du är så bra gummsan (:


Nej nu ska jag försöka sova, är mega trött :|

Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback