Ibland mår man bara så bra..

2008-04-20 | 11:34:47 | Allmänt

.. även fast man är sten förskyld. Men idag är en fruktansvärt bra dag än så länge iaf (:

Bränne kom hit igåt kväll så kollade vi på Ps. I love you. Men usch nej inte alls som boken, jag är sååå besviken. men så det brukar vara när man läser boken och sedan ser filmen ja så får egentligen skylla mig själv att jag såg filmen / läste boken haha. Sten somnade när han gick hem på natten igen, gosh jag va såå trött. Va skönt att få "sova ut" idag med, vaknade halv 9 (Y)       Gick ut och gick det första jag gjorde i detta underbara vädret, gick 5 km ungefär. Va hur härligt som hellst att bara flyta bort i sina egna tankar med musik  örona eller lyssna på fåglarna som kvittrar hihu. KOm hem hoppade i en dusch och åt lite och nu sitter jag här, Funderar på om jag ska ta och gå till Tilda och Lext, dom flyttade ju i början av mars någon gång och jag har fortfarande inte varit och hälsat på dom i deras nya lägenhet. Starkt av dom att flytta ihop och dom klarar det lldeles utmärk vad jag har förstått.. Så gulliga är dom tillsammans!

Vad ska man göra nu då? Hade jag vart hos mamma så hade jag ju tillbringat hela dagen ute i stallet och på hästryggen men ska inte åka dit förens imorn. Ska till läkarn imorn, Har en sak i halsen som fastnat där och legat där i 1 veckan nu snart som bara gör ondare och ondare. Och får skäll av mamma etersom hon tror att det är en infektion som blitt eller på väg att bli en infektion eftersom det är helt svullet och rött osv på vänster sida inuti halsen. Hon kanske har rätt? Gör iaf fruktansvärt ont, har inte kunnat få ut den på något sätt. Testat allt möjligt. Tillochmed stoppat fingrarna i halsen tillslut för att jag trodde den skulle kommma upp då, men ICKE. Jävla skit sak!  - JAG BLIR SÅ FÖRBAAAAAAAAANAD.


Så fin..





Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback