hide and seek

2008-04-30 | 00:49:42 | Allmänt

.... varför ska alltid saker gömma sig ifrån mig? Mina grejjor tycker uppenbarligen om att leka kurragömma, för nu hittar jag inte min laddare och mobilen dör snart och blöh.


Har fått måla stugor idag, woho. Helt vit prickig! Go snygg, underbart väder ute iaf så jag ska inte klaga på att jag fick vara ute hela dagen istället för att sitta inne i receptionen aiight? Hämtade Angelica på stationen i Uddevalla och åkte hem t std. Skönt att komma hem och sova i sin egna säng lite, sin egna andra säng? eller vad säger man? säng nr2?   Äh jag vet inte, ända jag vet är att jag älskar den, sååå skön! Kollade matchen såklart, helt rätt att united vann kan gissa vem som satt och gapade som fan med sina grabbar i kör vid det tillfället ja. How come, du har inte ringt mig ännu och klockan är snart 1?   "/           men ingen fara, eller? Du kan få vara ute utan mig utan att jag ska oroa mig? eller?  



Nej jag är så trött och laddarn hittar inte sig själv! Gnatt.


Snart hoppas jag på att vi får ett svar ifrån doktorn, jag är så orolig.





Tjingeling Badring
Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback