Hemma igen efter en kanon helg i norge <3

2008-04-14 | 00:58:21 | Allmänt

Gosh nu är jag hemma igen, fan så trist ville änna inte åka hem men, har ju en massa jobb som står utanför dörren och väntar. + att jag inte får låta Pistol stå stilla en ända dag till nu har han inte fått gå sedan i fredags morse, stackars liten. Imorn ska vi ta en go tur så du får springa av dig lit..

Helgern har verkligen vart helt kanon, kunde inte blitt så mycket bättre tror jag! Allt vart verkligen perfekt. Allt slutar som det slutar och jag vet inte hur det är för er andra men för mig har just det slutat perfekt även alla oplanerade saker som hänt denna helgen (;    Jag ohrkar inte ens dra allting vi gjort och vad som har hänt eftersom det inte går att förklara hur bra jag har haft det - + att det skulle ta en evighet och säkert hundra sidor av bloggen, och det är inget vi ohrkar läsa!       kort och gott och åter igen; JAG HAR HAFT DET SÅ JÄÄÄÄÄKLA BRA!
Verkligen super goa människor, Kim, Trulls, Kristel, Caroline, Elise 1, Elise 2, Tonje, Marina, Kine, Max mfl. dunder tack till er <3    Vart såå tråkigt när jag skulle åka hem förut. buhu :|




Nej nu borde jag verkligen sova klockan är hur mycket som hellst, på tok för sent. Borde sovit för flera, flera timmar sedan! Ska jobba imorn, som vanligt men jag var ju faktiskt ledig i fredags så borde väl ha lite ohrk till att jobba imorn.   Imorn har jag även sista delen av kursen i Alkoholservering inne i Polishuset i Uddevall, Vi ska ha slut prov och jag är sååå nervös. Inte hunnit plugga det minsta så hoppas verkligen det är enkelt        "/

Tjingeling Badring
Over and Out. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback