Gapiga ungar och kvittrande fåglar.

2008-04-24 | 16:41:38 | Allmänt

Jag är .. hör och häpna; fortarande sjuk! Och jag hatar det, fy fan vad tråkigt det är.

Kev kom hit igår, vi kollade på Horton hears a who och började efter det kolla på en Wallander film som gick på canal + men Kev somnade och jag va inte så över pigg jag heller så vi släpade oss i säng, såklart när man lägger sig så blir man pigg. - Suck..  Vaknade vid halv 6 och kunde inte somna om, gick upp och ringde min chef för att sjukanmäla mig åter en dag och gick sedan in och la mig igen, lyckas somna om och då vaknar jag ju självklart igen vid halv 9 tiden eftersom jag bor brevid ett lågstadium så kan ni gissa att det gapas en del.. Gosh vad irriterande dom är ibland. SKJUT DOM GAPIGA UNG JÄVLARNA! och vi kan ju inte glömma dom galet kvittrande fåglarna med. men dom är inte riktigt, riktigt så irriterande som ungarna.

Kev gick iaf vid 10 eftersom han skulle till skolan, och jag försökte somna om men de va utan framgång så jag gjorde frulle och satte mig på balkongen och bara njöt av vädret hur länge som hellst. Sen har jag bara legat på soffan hela dagen kollat på 2 filmer nu, Everything I want och Holiday vad mer kan jag göra lixom? som sagt jag hatar att vara sjuk åh klockan är bara halv 5 ungefär så måååånga timmar kvar innan säng dax så drygt.


image44


Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback