Torsdag

2007-11-15 | 10:27:27 | Allmänt

Jahaja, hur bra gick det med att börja sköta skolan Michaela? Nja, det gick väll inte så bra första dagen efter samtalet ne. Vaknade 20 i 8 och började halv 9 fanns inte en chans att jag ens skulle tänka på att hinna.. ställde klockan så jag skulle hinna med 9 bussen så jag skulle va inne till 10 men vaknade ja? eh NE. -SUCK-
Hur kan man va så dålig, jag som gjorde Idrotts läxan och saker gör sent igår kväll för att jag skulle va duktig med att lämna in den i tid!

But But, sitter hemma nue iaf.. gör inget alls ska åka in till lunchen typ. Samhällskunksap från 13:00 ska ha läxförhör och saker sen någon annan skit sak. OHRKAR INTE! Mäk bokade iaf biljetter till SAW 4 precis, Jag, Kevin åh Jasse iih läskigt. Jisses, HAHAHA Jasse blire som när vi va på 3an att hela salongen typ nästan spydde vid en scen? No Candy this time? eh no no no never ever again to the Saw movies! Sen har Lena fest imon har jag för mig så blir väll att gå dit efter bion? eller ohrkar vi de tro? jaja, som de kan bli som de kan bli...


I told you so many times befor that I can´t play this game anymore, do you want love or just a friend?
I know we can make it, get it a try, so baby make your move tonight.


uppdatering sen ikväll säkerligen (H)


Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback