Tisdag

2007-11-20 | 23:15:03 | Allmänt

Önskar att man bara kunde få flyga bort, bara få komma ifrån allting ett tag utan att tänka att man vet att man har saker att göra när man kommer hem igen... Att alting alltid väntar där hemma. Allting är alltid detsamma. Är det bra jag som känner sån trötthet på att våran vardag är så enformig? eller är det bara min som bara blir sämre och sämre för varje dag? 

Jag saknar så många folk, Jag saknar er så fruktansvärt men det är inget kan kan med och säga er. 2 av er talar jag inte ens längre med, allting gick åt helvete med er två när pompe gick bort vart tog ni vägen?  trodde ni skulle finnas för att stötta inte för att bara lämna mig. Visserligen en av er var mitt fel, jag som pajjade jag som knuffade dig längre och längre ifrån mig tillslut var du väll så långt ut på klippan att du föl ner.....Förlåt! but i really miss you. varför skall jag jämt vara så efterklok? men vad är väll inte en bal på slottet.


Skit ungen Ellinor har gjort en fräsch bild om mig på tal om ingenting!
image6
hahahahaha hon är så dålig snacka om att inte ha något liv lil skiten ;) Muhahaha..



Igår va jag hos frissan (: KÄÄÄÄLLZ har skaffat L-U-G-G kan ni fatta? I can´t. Maaah gaad så jävla ovant men alla säger att det är gör snyggt så litar på det det är rätt snyggt tycker jag själv bara att det är så ovant eftersom jag aldrig haft det innan, om jag inte hatade när det blåste ute innan lär jag jue göra det nu. Va hos frissan innan skolan va där kl 10 kom inte därifrån förens  halv 1 :O, tog oändligt lång tid 3 olika färger i håret med as fräscht ;)
Fick kuta som en jäkla jude till stationen för att försöka hinna med 12:33 bussen det gjorde jag fan med. men den va jue sen som tur va (H) så skönt på måndagar ända jag har är Engelska B och det är rätt skojj! oändligt mkt att göra hela tiden bara, vi får jämt läxor de är lite tråkigt med så de är ibland ja! nyttigt på samm gång. Just nu håller vi på med ett argumenterande tal, som i svenskan. Hon sa att man kunde ta samm tal som i Svenskan men det tänkte inte jag på så jag gjorde ett helt nytt, om rökning. Riktigt, riktigt nöjd. ska nog ta och andvända det i svenskan med. har svenska imon måste bara översätta det först får se om jag ohrkar eller om de blir de andra jag skrev först! sen va det hem, va ute och gick i 1,5 h tömmde huvudet lite...

Hade den skummaste drömmen inatt, den va så jäkla skum. Va jag åh Jasse vi bodde och gick i skola någonstans i Afrika och rätt som de va så började det snöa men var ändå skit varmt. Vi bestämmde oss för att göra som hemma... Att gå åh köpa oss en varsin stor åh skön vinterjacka. Jajjämensan och av bar det till någon jäkla affär, alpin affär va bara vinter saker skidor och saker helt sjukt ? :S Vi hittade en varsin Peak jacka för 300 kr! Jasmine tog iaf på sig sin och ramlade om kull för att jackan va så tung, skulle hjälpa henne tog på mig min med så ramlade jag med så låg vi där i en hög och sprattlade som strandsatta fiskar. Så kommer det två asss frääääscha killar så säger dom massa gulliga saker sen så rätt som "Näh dom har käkat för mycket chocklad!!" Haha drömmen va så sjuk, ungefär det där jag kommer ihåg. men resten av drömmen va säkert lika konstig.

Idag så har jag vart hos tandläkarn, ända jag gjort för ända vi skulle göra i skolan var att gå till hotell 11 och fråga dom ett par frågor. hade jag glömt av helt och hållet så dom andra tjejorna i gruppen fick klara sig utan mig. Jasse, Hanna, Jessica och Sandra. gick ner gick hem för att få lite luft. måste måste MÅSTE börja träna igen!!!
Så idag har jag alltså inte gjort något alls, Kollade på en film "The Family Man" den är bra :) va så jäkla längesen jag såg den så tankade ner den åh kollade..

Planerat något för veckan? Njaa, pratade med Jasse om att vi borde ta en mysdag på torsdag eftersom vi ändå är lediga på fredag. på Fredag så kanske vi ska hem till Erik? Vi får väll se hur det blir med det. Och Jasmine b-b-b-b-baby du vet att du alltid kan snacka med mig om det är något, Det va bra att du berättade det där förut. Skit i honom han är smuts under våra skor. <3 Du är bra gumman, Jätte Bra tycker om dig en maffor!!

Nääh nu ska jag sova tänkte jag.

Over And Out.
Kommentarer
Ellinor säger:

jag har fan visst ett liv så käften xD

2007-11-21 | 19:16:17
Bloggadress: http://ellinooorjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback