Måndag

2007-11-12 | 22:03:40 | Allmänt

Då vart det måndag igen.. Vaknade 04:15 och kunde inte somna om.. näsan va alldeles för tät kunde knappt andas + att när jag vaknade så började jag hosta och kunde inte sluta blir så trött på denna jävla förskyldning!
Så kollade på nyheterna kl 6 imorse och saker, sen vakna med The Voice åh tja hela baletten som är på tv på morran, barnpogram osv. (H) Började jue inte förens kl 1 heller.. Vi fick sluta typ halv 3 - 3 eller vad klockan nu va så va hemma rätt så tidigt med..

Jag, Tove, Pappa åh Lea gick ner till torget när jag hade kommit hem och fikade och kollade runt i affärer, köpte ett par till Jeans (:    Sen kollade vi ännu mer, hyrde film och blev hungriga vid halv 7 eller något vi bestämmde oss för att käka på Kinan MUUUUUUUMS as gott mysigt som bara den :)  Tove åh Lea åker hem imon, tråkigt tråkigt..

Ne nu ska vi kolla Pirates Of The Caribbean - vid världens ände..

Over And Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback