Whatever you like..

2007-12-11 | 10:27:21 | Allmänt

.. Tradelidida!

Vart vaken sen halv 6 eller något as pigg :/  Kollat på American Pie - Beta House haha, hur ohrkar dom göra mer av dom. men den va väll okey. en fräsching till 1000 som är med så TAHA.
IDAG är dagen då Keela ska ta tag i att byta skola. Tjoho!! Så jävla trött på Aniara, dom kan ju dra något. Jävla skit lärare bara några få som man kan stå ut med... Om allt går vägen så blir det Tjörn, haha hur kan man stå ut med tjörn? jaja, kommer säkert bli sjukt mycket bättre än Aniara iaf. Nösnäs kan man ju värkligen inte gå på iaf. Uddevalla om jag skriver mig hos mamma, men de ohrkar jag nog inte krångla med.



Käkade Kina med Linnéa igår (: Faaan vad gott haha.. va vi käkade!
Linnéa: "Vad ska jag med tallriken till?"
Keela: "Käka på kanske?" 

Huh vad hände lixom.. Jaja, ska vara med Linnéa, Hjelte och C.o. på nyår om jag inte stannar kvar i Trysil över nyår. Återstår att se..

Nääh nu skrev jag bara för att jag va rastlös och nu ska jag fixa mig åh åka in till skolan och prata med hon studievägledaren, Ann eller vad hon nu heter!

Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback