Matte snille?

2007-12-05 | 16:25:19 | Allmänt

Hopp, Haft del 1 av de jävla nationella provet i Matte A idag, FYYYYYY FAN HUR KAN MAN VA SÅ DÅLIG?? Fattar värkligen nada.. 18 poäng ivåras. 19 GODKÄNT!!!!!!!!!     Pallar inte 1 jävla poäng. Denna gången vill jag inte ens tänka på hur dåligt det kommer gå när man inte pluggat för fem öre eftersom man inte haft matte! Ååh.. Får väll hoppas på de bästa men inga höga förväntningar dirr. Men har ju lite över 1 år till på mig om jag inte skulle klara de denna gången.. - Som jag förmodligen inte gör!

Pluggade som in i helvete igår, va de min dag va haha.. Hann med en sväng ner till Sportlife med. Happy days are all gone? Tänkte börja på Geografi arbetet nu med lite efter med det ja, ska va klart nästa onsdag och vi skulle börjat för 2 - 3 veckor sedan.. Tur man har någorlunda enkelt för de. Dock Jobbigt med Maldiverna men skojj ändå (H) Tänkte att idag ska va min "Ta-tag-i-allting" dag. Eftersom jag ligger så mycket efter i vissa ämnen, typ svenska B och bransch och produkt. Ska skriva klart en upgift som skulle vart inne förra veckan och skicka in den sen till carina som är våran bransch och produkt lärare! Puuh... Sen fixa med Svenskan med har de imon med åh de ligger jag efter grymt mycket i med ja!

En sak som känns bra idag va att jag fick sluta så tidigt, slutde kvart över 10. Så hunnit göra hur mycket saker som hellst idag :) Haha va så trött så tänkte sätter på en film och somnar till.. Satte på Transformers, haha sjukt bra ju :'D    Näh nu ska jag ut åh övningsköra med Pappa (: sen ska vi göra varma mackor åh kolla nya wallander eller ngt. Tack för att du finns pappa <3





Over And Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback