It's a little bit funny, this feeling inside

2011-09-21 | 21:34:26 | Allmänt


sådär, nu är första delen av thailandsresan inbetald och det känns skönt, nu är det änna helt färdigt. Vi kommer åka charter med Fritidsresor iår, har åkt med Ving dom 3 senaste gångerna men jag fick nog att sitta på ett långflyg och dela tv med resten av resenärerna sist, med Fritidsresor flyger vi "blue comfort" och då har vi en egen tv-skärm med underhållning, så som det ska vara på långflygningar enligt mig. Jag håller även tummarna för att det finns USB-uttag men jag ska nog inte hålla dem för hårt för det känns inte riktigt som om det kommer finnas, när jag var iväg till Bali i början av året så flög vi med Qatar, lätt det bästa flyg och bolag som jag flygit med änsålänge verkligen kalasbra så dom kan varmt rekomenderas. (dom hade faktiskt usb-uttag ^^)

Jag bävrar varje gång inför långflygningar, jag kan verkligen inte sova och det är så jäääääääääävla tråkigt att sitta rakt upp och ner i 10h. Är aboslut inge flygrädd, tycker det är lite mysigt (i sisådär 1h max sedan dör jag av rastlöshet) att flyga förutom dom jävla luftgroparna då, då är jag rädd, tror jag ska dö varje gång tyP. Medans en annan (läs hjärtat) kan sitta och snarka sig igenom hela resan utan några problem. Det gör saken ÄNNU tråkigare, vad fan jag vill ju ha sällskap.









Kommentarer
anna säger:

jag har flugit med ving till thai innan och då hade vi egna tv-skärmar. är väl kanske olika beroende på vilket flyg man åker :) vi ska också betala vår thairesa nu om några dagar.

2011-09-22 | 09:20:43
Bloggadress: http://addspirit.blogg.se/
Jennifer säger:

Åh jag vill också till Thailand!

2011-09-22 | 15:03:06
Bloggadress: http://jblife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback