pooldrömmar

2011-09-20 | 12:29:25 | Allmänt


tjoflöjt, dagen igår blev lite fel... och jag var knappt hemma på kvällen, var i stallet i drygt 2 timmar och sedan så ställde jag upp på att vara lite minichafför åt hjärtat till hjuvik en snabbis igår och sedan så kollade jag och A på film, hon kom innan jag stack till stallet så hon var med hela kvällen med. Vi satt uppe till 03.30 inatt och kollade på Fast Five och vaknade runt 10. Meningen var att jag skulle släppa ut hästarna idag men M skickade sms kl. 6 imorse och sa att hon gör det så jag fick sova hurray!

Jag ska snart åka till stallet och sedan ska jag hem och plocka lite innan jag behöver sova lite inför kommande arbetspass 19-10 (blir förmodligen till 11), resten av dagen imorgon och torsdag är jag ledig vad jag vet just nu ivartfall och även på fredag men då ska jag både till tandläkaren och besikta bilen i stenungsund så tänkte passa på att försöka träffa J när jag ändå är där.



hittade en gammal bild ifrån Rhodos från 2006, mamma lyckades fånga sekunden innan jag gled ner i poolen, sover som en stock där på luftmadrassen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback