thailandsresan äntligen bokad!!

2011-09-12 | 21:22:48 | Allmänt


Hjärtat har fixat Firefox till min dator, jag är ny på den fronten... varför känns det så annorlunda? men anledningen är att explorer ballade ur och jag kunde tyP gå in på varannan sida ordentligt utan att det kom upp en jävla grej och så hängde sig hela datorn tyP!? problemet löst iaf.

OCH VI HAR ÄNTLIGEN BOKAT THAILANDSRESAN, alldeles nyss faktiskt. Vi åker den 10/1 och åker hem igen den 1/2, 3 veckor i Ao nang blir det. Blir nog några avstickare men vi har ändå vårat fasta hotell via fritidsresor. Vi åker dock ifrån Arlanda vilket är lite drygt men jag hänger absolut inte läpp för det. Nu är jag ju borta datumet min systers BF är och kommer inte hem förens 10 dagar senare så förmodligen har lillen kikat ut innan jag kommer hem MEN jag kommer ju få ett urmysigt mms när den tiden är inne och när jag kommer hem kommer jag kunna gosa gärnet. Stoltaste mostern redan nu, galet! ♥













Kommentarer
Anonym säger:

ser härligt ut!

2011-09-13 | 14:21:49
Bloggadress: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback