the code

2011-09-07 | 20:52:56 | Allmänt


Gud vad mätt jag är ifrån middagen, det blev ungsstekt falukorv idag och det var längesedan så det var extra gott, dock så hade jag inget äpple och det saknade jag att ha i men what to do? Det finns lite banankaka kvar som kommer slinka ner i magen senare säkert, men nu ska jag kolla på Dexter. Är nu inne på säsong 5, så korta säsonger ju 12 avsnitt doh. Säsong 6 börjar snart som tur är samt massa andra serier som jag kikar på. Dexter är en ny solklar favorit serie helt klart, eller ny och ny.. har ju dragit igenom en del redan så att siA.








Kommentarer
Helena säger:

ska vi följa varandra på bloglovin? Kramar

2011-09-08 | 08:57:35
Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback