städning, fan vad tråkigt.

2011-09-01 | 17:01:02 | Allmänt


Såja, nu börjar det bli lite ordning och reda här hemma igen. Har dammsugit hela huset och plockat undan, nu ska jag bara damma och sedan moppa golven. Jag mådde inte bra innan och nu efter en sådan "ansträgning" så mår jag absolut inte bättre pju. Hjärtat slutar strax jobbet och ungefär när han kommit hem gissar jag på att jag sticker iväg till stallet, min nya box ska idag vara urmockad och klar ifrån den förra så jag kan fixa iordning för min kille. Har även köpt en ny krubba och lite krokar till boxdörren osv som ska upp, men det får bli en annan dag känner jag.


plockar fortfarande fästingar på sally ifrån Åland, jävla helvetes äckelpäckel horfästingar.







Kommentarer
KNORKAN - Inredning och skönhet säger:

Sötnos :)

2011-09-01 | 20:47:29
Bloggadress: http://knorkan.blogg.se/
Anonym säger:

Hej! Jag har fått en blogg på scenbloggen. Det skulle vara otroligt kul om du kunde kolla in den och se vad du tycker,kanske komma med tips om vad som kan bli bättre osv med bloggen:)



kram http://scenbloggen.com/vendelas

2011-09-01 | 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback