spindelled, vad fan är det?

2011-09-23 | 20:08:25 | Allmänt

GAH, min bil har glapp i spindelleden vänster fram (vad FAN är det ens? muhahaha) men surt som fan, men annars sa han att den mådde prima, så jag måste fixa det och komma in igen inom en månad. blöhfuckinghö vad irriterande. Nåväl, jag fick träffat pappa en sväng och sedan var jag ju hos tandläkaren med, lyckan idag var att fått berättat för mig att jag fortfarande har gratis tandvård, var helt bombis på att jag skulle betala nämligen. Och vi har väll alla fått lära oss "att gå till tandläkaren är absolut inte billigt". Därefter åkte jag hem till J och tjötade med henne och käkade lunch, hon följde sedan med mig till stallet och magen bara växer och växer, 2 november är hon beräknad till, bebis nr 2 att gosa med.








Kommentarer
anna säger:

haha har inte heller nån aning om vad det e ;P

2011-09-24 | 10:29:34
Bloggadress: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback