nöjdaste tjejen på gatan, naaat.

2011-09-03 | 22:56:58 | Allmänt


alltså jag bara undrar vilka idioter det är som skjuter fyrverkeriet varje helg? måste ju vara något ställe inne i stan? eller? och sedan så stör jag mig på första huset till höger höst upp på gatan och deras jävla bilar som ska stå mitt i vägen så man inte kan komma förbi så man ALLTID behöver hänga sig på tutan så dom ska komma ut och flytta den/dom...... Eller på ungjävlarna som cyklar utan att kolla sig för och utan hjälm, som galningar in på enkelriktade gator - JAJA, dom är bara barn men det skiter jag fullständigt i ska fan följa efter nästa unge och säga till föräldrarna att ta lite större ansvar, kan dom inte sköta sig bör dom fan inte få vara ute och cykla själva. Eller tanten mitt emot som ska stå och glo in HELA dagarna i vårat vardagsrum, jag har visat röven till henne en gång, hon slutade inte då heller.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback