nattinuffsan

2011-09-17 | 00:19:48 | Allmänt


Jag är dödstrött, jag ska upp kl. 06 och jag vet inte hur fan jag ska ohrka med dagen imorgon.... Idag har jag dock haft en superkalasdunderbra dag, jag och N började med lite tjöt och sedan gav vi oss ut på en promenad som varade i över 4 timmar, 2 timmar gick dock åt att bara promenera men vi stannade en massa och tjötade lite i höstsolen flera gånger så det tog sin lilla tid, men vad gör det - absolut igenting. Vi avslutade promenaden med att gå in på maxi och handla till middag, revbenspjäll, potatissallad, bbqsås, tomat och broccoli och in på hemmakväll och hyrde en film. Ni kan ju tänka er hur vi spenderade resten utav kvällen? Jag kom alldeles precis hem.

Det jobbiga är att jag har ett avsnitt av The Vampire Diaries att kolla på, vilket jag MÅSTE kolla på idag för jag dör av nyfikenhet snart. Så nu ska jag hoppa i sängen tillsammans med TVD och så fort det är slut så hoppas jag att jag somnar utan några problem.







Kommentarer
M* säger:

Ville bara önska dig en trevlig helg :)!

2011-09-17 | 02:20:18
Bloggadress: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback