buh, tandläkarbesök imorgon.

2011-09-22 | 23:15:03 | Allmänt


Sitter och gör absolut ingenting, ska alldeles strax gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon, eller ja... för min del är det tidigt, allt innan kl. 9 är tidigt. Tänkte gå upp och gymma tidigt, sedan hem och käka. Sedan åker jag till stenungsund för tandläkarbesök och besiktning av bilen. Därefter en sväng ut till tjörn för att hälsa på L i deras nya lägenhet, är nog hemma på kvällskvisten någongång.




den nya kalendern jag köpte blev ifrån whitelines och är turkos, tog precis bilden i höstmörkret här hemma bland stearinljusen utan blixt så färgen framkommer ju inte så ultimat direkt.








Kommentarer
Anonym säger:

Klart du kan löpa:) Bara att sätta igång det:)

2011-09-23 | 07:41:48
Bloggadress: http://endorfinkickar.blogg.se/
Malin I Form säger:

Hoppas det går bra med både tandläkare och besiktning då :D

2011-09-23 | 08:31:05
Bloggadress: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback