110913

2011-09-13 | 13:01:46 | Allmänt

Man blåser ju för tusan tyP bort när man går utanför dörren idag, jag gillade det då inte och även Sally var lite neråt så jag antar att hon inte heller gillade det spec mycket. Just nu sitter jag och väntar på min kära far som jag först ska äta en sen lunch med och sedan tänkte jag att vi skulle åka till 3 och fixa ett nytt SIMkort till mig. Mobilen är ju som sagt inte färdig men ska vända upp och ner på huset för att hitta en annan gammal mobil som jag kan ha sålänge tänkte jag, för ärligt talat så blir jag fucking galen av att inte ha mobil. Ni som säger "det är skönt efter ett tag" EH NEJ, skit ner er.

Nåväl, nu ska jag fixa lite.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback