the next episode

2011-10-08 | 20:09:28 | Allmänt


Har nyss kommit in ifrån en pw/joggnings runda på 5,5km, nåväl helt kass kondition har jag väll inte eftersom jag inte stupade men den är låååååååååååångt ifrån i topp så att siA. Jag gick efter musiken, joggade var tredje låt och det funkade fint, gick absolut inte fort utan i lugn och lagom takt så jag vänjer mig. Nu är jag iaf svettig och varm och framför allt trött, kommer sova som ett litet barn sedan.

riktig härlig att jogga till, är jag konstig nu? kändes som om jag bara studsade fram a´la bus. Tempot kändes så jävla skönt när den spelades i örona, jag vet ej varför.








Kommentarer
Lisa - Dressyrfocus.blogg.se säger:

Håller med om att denna remixen är grym. Ganska gammal men riktigt bra!

2011-10-08 | 21:55:26
Bloggadress: http://dressyrfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback