NU JÄVLAR SKA JAG LÄRA MIG!

2011-10-06 | 18:36:57 | Allmänt


Det jag fick köpt idag var en akut höstjacka då min skinnjacka är spårlöst borta och den jag använder nu är påtok för tunn, så jag köpte en jacka billigt och bra på stadium som funkar helt okej nu i höstvädret, ifrån everest. Vinterjackan får inte komma fram ännu serrni, ser dock många som kommer gåendes i sina redan men så kallt är det inte ännu. NEJNEJNEJ! Sedan fick jag med mig en sportbh ifrån casall som jag verkligen tror kan funka att springa i, och ett löparset ifrån soc billigt och bra, tights och en löparjacka. Jag köpte ju kalasbra skor för ett tagsedan så dom är ju redan kirrade, nu är jag färdig för att börja.


NU JÄVLAR SKA JAG LÄRA MIG LÖPA, är mycket medveten om att jag kommer vilja lägga mig ner och dö även om det bara är 2min det gäller för jag har verkligen inte den typen av kondition. Övning ger ju färdighet, kommer garanterat bli en riktig hejjare på det här med löpning med tillslut. Ska lusläsa massa upplägg och sedan ta mig själv i kragen, börjar imorgon.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback