111008

2011-10-08 | 12:04:11 | Allmänt


Godday mina små pirater!

Jag har sovit väldigt knepigt inatt för jag har så jävla ont i nacken, har stått och försökt värma upp/masserat upp den i duschen, eftersom vår dusch inte har någon slang utan det kommer direkt uppifrån så är det lätt att bara ställa sig med nacken under strålarna och bara götta sig, muhaha. Det hjälpte lite iaf, får be hjärtat om en massage sedan. Jag har precis kommit i ordentliga kläder och ska snart ta och åka ut på presentjakt, ska bara invänta den dära sambon. Dagen är oplanerad annars, men andra bullar imorgon. Då ska vi både på dop och därefter hälsa på L&D i deras nya lya så vi kommer vara borta hela dagen. Mycker trevlig söndag om jag får sjäga det själv :)







Kommentarer
HKIT - just another blog säger:

fin blogg!

allt bra med dej? :)



kram!

2011-10-08 | 13:36:07
Bloggadress: http://hkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback