Komissarie Winter

2011-03-24 | 19:20:07 | Allmänt


Har varit hemma en stund men inte gjort något alls, är riktigt trött och höll på att somna på jobbet förut. Sov dåligt och gick upp tidigt + jobba 9.30-18 MEEEEEEN imorgon är jag som sagt ledig. Sticker väl till staller vid halv 10 tiden någongång och därefter ska jag träffa storasyster och på eftermiddagen ska jag till ett hunddagis och kika hur det verkar vara. Har fått första bra vibbar iaf så imorgon får vi se hur det är (:


Nu ska jag äta lite och sätta mig i soffan med älsk och kika på komissarie Winter och därefter gårdagens BB. Fårse om jag kan hålla mig vaken till dagens BB eller om jag hinner somna, är som sagt riktigt trött. Igår så somnade vi båda två i soffan, jag somnar aldrig i soffan längre tyP. Men igår så sa jag att jag var trött men tänkte försöka titta klart, när jag vaknar upp helt slö i huvudet så sover älsk med. Vi ger det ett nytt försök idag helt enkelt!







Kommentarer
Jessi Fox säger:

men halla vafan jobbar du med?

2011-03-25 | 07:59:34
Bloggadress: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback