älskade vän..

2011-03-20 | 13:01:08 | Allmänt


I fredags jobbade jag över och när jag kom hem gick jag och la mig i stortsätt direkt för jag var så oändligt trött och mådde pyton. Igår så var jag på sjukhuset och besökte S och därefter så åkte jag till stallet och sedan hem till N för att spendera kvällen där. Vi gjorde som förr i tiden och bara tjötade och skrattade, och hon bjöd även på hemmabak namnomnam duttidtjej hon varit som bakat + D då givetvis men han jobbade så han får ingen creed.   (:











Kommentarer
Nihn säger:

Såå myspys, precis som alltid :) <3

2011-03-20 | 17:14:02
Jessi Fox säger:

oooooh blev hon inspirerad av mina moffins? :D

2011-03-23 | 19:58:34
Bloggadress: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback