nervös kicka

2011-06-01 | 10:50:30 | Allmänt


Inte godmorgon, men god förmiddag?

Har varit vaken i knappt en timme men är redan superduper nervös, har kört lite med en tom transport men aldrig med en häst i och idag är den dagen då jag för första gången ska köra med min älskade polle i och det känns lite läskigt. Jag vet att det kommer gå bra sålänge jag bara kör lungt och fint, hjärtat kommer vara med oxå ifall ifall. Jag kommer ju inte börja med den kortaste biten utan kör på direkt och tar ifrån Kareby till Hafsten, får lite förberedelse genom att köra med transporten tom hela vägen dit innan det är lastdax iaf hehe.

Nu måste jag hoppa i resten av kläderna och bege mig emot Hafsten, stannar nog en snabbis i std och ger pappa en kram. Himlen är helt klarblå så cabbat it is, fan vad skönt att ha cabb vissa dagar. Mindre skönt när man behöver göra saker som jag ska göra idag, hade velat ha en bil jag kan dra själv med. Men får låna mammas 940, snällt va?


Några av alla hagkompisar.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback