skitsnaaaack tyP.

2011-06-20 | 00:17:25 | Allmänt


Hejsan mina söta små korvar.

Vi är hemma och hela, trötta bör dock tilläggas. Vi landade 02.05 inatt och var hemma runt 04, somnade runt 05 och upp igen vid 9.30. Duschade och klädde på mig och stack sedan iväg till std och hämtade upp min underbart fina och saknade vän Kevin som är hemma på två veckors semester ifrån USA. Vi tjattrade, tjattrade, tjattrade och tog en fika på det. Därefter åkte jag emot svanesund för att besöka syrran en sväng, hon bad mig agera pizzabud så blev en pizza för mig med och sedan kommer F på idén att vi borde sticka och träna, inga träningskläder hade jag med mig men fick lånat ihop lite och körde barfota. Tricep och bröst fick smaka på gott idag och jag var så slut i mina stackars triceps så jag hade svårt att köra bilen när jag for emot mamma för att hämta Sally. Kommer ha sån j*vla (JÄÄÄÄÄÄÄVLA) träningsvärk imorgon.

Nåväl, kom precis hem och ska plocka ur väskan lite och sedan bums i säng innan jag somnar ståendes. Imorgon är det nya tag som gäller och mina nytvättade träningskläder som legat i två veckor ska på och köra stenhårt, blir nog ben och mage kan jag tänka mig.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback