hemma!!

2011-07-20 | 18:31:02 | Allmänt



Nu har jag kommit hem efter att ha varit hos mamma i ett par dagar och jobbat för henne och det kommer jag fortsatt göra i två veckor. Har inte en helg ledig förens i slutet av augusti då vi sticker till Åland!! Ska jobba på två olika jobb dom kommande veckorna, det menas med att jag knappt kommer vara hemma..

är aphungrig och ska starx göra middag, eftersom jag inte varit hemma så har det inte blivit handlat heller så det blir korv och makaroner till middag, so fab! (: Nej men det kommer allt slinka ner då jag är hungrig som fan. Lite Uddevallare (korv) är ju aldrig fel, godaste grillkorven enligt mig. Ingen jävla Denniskorv här inte!



Har hunnit med lite saker i veckan, tex. umgåts med mina brorsdöttrar, hjälpt mamma välja säng, handlat nya ridbyxor, ridit Pistol ♥ bilden nedan så sitter vi och ska få lite saft och kaka på SOVA när mamma köpte säng.



nervös tjej innan håltagningen!



krokodiltårarna flödade efter det andra hålet, men gud vad duktig hon var. Sa inte ett ord efter första hålet, kramade om min hand lite väl hårt bara, när det väl var klart så kom som sagt tårarna.



hann med att rida Pistolen med, fick trava och galoppera honom för första gången på flera månader. och OJ vad han glädje bockade, älskade gubben ♥



hann äta lite god mat oxå givetvis, igår blev det  - lövbiff, sparris, broccoli, sockerärtor, och kantarellsås.








Kommentarer
Linda säger:

Hej vill du vara med & tävla i min tävling om en cykel:D?

2011-07-21 | 17:42:56
Bloggadress: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Steffy säger:

va fin blogg du har! :D

vad har du gjort idag då?



kram ♥

2011-07-21 | 19:17:43
Bloggadress: http://steffyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback