varför gråter inte Emma?

2011-07-16 | 13:59:44 | Allmänt


Duschen jag tog imorse var så jävla skön, ni vet när man bara längtar efter en dusch, man känner sig sliten äcklig och skabbig.. tyP som dagen efter man gått in i dimman. Men det roliga var att jag gjorde inte många knop igår kväll utan jag kollade på Harry P och sedan gick jag och la mig och började läsa "varför gråter inte Emma?", så så vild var min fredagskväll.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå mestadels, ska åka och träffa N och snosa på lille Anton. Åker nog lite tidigare och svänger in på IKEA och köper en ram till min present, så han kan få den idag. Hon ringer när dom åker hemmåt så då åker jag med, blir bara där ett tag då dom ska på kalas senare men en liten stund är bättre än inget! (:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback