dynamitgubbe

2011-07-12 | 00:20:34 | Allmänt


Åkte till Kungälv och träffade upp pappa för lunch, sedan åkte vi till Tre Hästar för att försöka hitta ordentligt insektsmedel då det är tyP slut överallt. Ultra Shield är vad jag letar efter då det är istortsätt det ända som funkar.... det är tydligen helt slut och det finns inget mer att leverera enligt dom uppgifter dom hade fått. Dom hade tagit in något nytt som tydligen skulle vara som us men jag sket i det och köpte ett insektstäcke istället, hittade ett begagnat från EVENT för 250;- kanon bra skick så det var rätt givet istället för att köpa ett nytt för en jävla massa mer hundralappar. Fick med mig hjärtat till stallet så han följde med ut som sällskap på den första ridturen sedan flytten till det nya stallet ( en vecka sedan ), och jag kan inte riktigt sätta ord på hur han är att rida just nu. Han har fått flera promenader i veckan men att komma upp på ryggen på honom igen var en upplevelse, dynamit, dynamit, dynamit. Jag har att arbeta med just för tillfället kan man säga, han gick mer BAKÅT så att siA.










Kommentarer
born this way säger:

aha =)

2011-07-12 | 13:12:49
Bloggadress: http://rebecaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback