kärlek

2011-01-01 | 15:45:09 | Allmänt


Jag sitter och kikar på Tristan och Isolde på kanal 5, väntar på att den ska ta slut så sticker jag direkt till stallet. Jag har insläppet + hö ikväll så det kommer ta sin lilla tid. R är här hos oss idag med så dom tänkte nog gå ut ikväll medans jag ska städa lite här hemma och sedan ska jag bara kika på film. På måndag ska jag jobba dubbelpass så jag tänker ta en riktigt lång sovmorgon imorgon och bara ta det lungt, rida en härlig långtur (sålänge det inte är så jävla halt som idag och igår) och bara vara tyP.

Snart åker jag till Bali med, 12 dagar kvar och jag känner redan hur jävla mycket jag kommer sakna mitt hjärta.♥ Kommer vara riktigt jobbigt, buh. Han kunde tyvärr inte följa med, min syster gifter sig så det är rätt givet att jag är där med henne, annars hade jag inte åkt utan hjärtat. ♥







Kommentarer
Angelina säger:

vart ligger bali?

2011-01-02 | 14:20:09
Bloggadress: http://leath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback