personen du söker är upptagen

2011-02-21 | 14:57:16 | Allmänt


Hej mina små sjörövare!

I helgen har det varit fullt upp och vi har inte varit hemma spec mycket (åkte hemmifrån i lördags). På fredagen tog vi det lungt, på lördagen så skulle pappa bjuda på middag hemma hos sig i stenungsund så vi åkte dit, åt god mat och sedan åkte vi ut till tjörn och träffade lite vänner, spelade spel och tjötade (dom andra drack och jag var nykter) vi åkte ifrån tjörn vid 00.30 tiden och vi valde att sova hos pappa eftersom vi skulle upp och åka till orust på söndags förmiddagen. Blev dock en sväng till torp innan med hjärtats kompis och därefter så åkte vi till min syster och därefter blev det middag hos svärföräldrarna.   som ni förstår, varit rätt upptagen.


BTW jag köpte ett skal till min mobil på torp i söndags och det kostade 299;- jävla kronor för det. Helt sjukt dyrt för en jävla plastbit. (inte hade dom några fina heller utan endast ett vitt, så det fick bli det sålänge)




På färjan över till svanesund. Vi hade sånt gött väder hela helgen..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback