längtar efter min älskling...

2010-09-07 | 23:29:37 | Allmänt


Fick ett sms av hjärtat tidigare ikväll att jag skulle gå ner till vårat sovrum och titta på mitt nattduksbord - där låg en daim som han lagt dit innan han stack iväg till R. Liten söt gest, min älskade. Längtar efter honom riktigt mycket och det kommer inte bli mindre när jag går och lägger mig direkt bufuckinghu. Han ringde ivartfall nyss och sa godnatt, jag ska alldeles starx gå och lägga mig, först svepa en alvedon (dom hade bara brus på turren!) och sedan gå ner till sängen. Fårse hur det kommer gå att sova, tror jag har fått feber igen och näsan är helt igentäppt och ah... Imorgon så ska jag först träffa pappa ett tag och efter det så ska jag faktiskt åka hem till min bror och spendera lite tid med honom. Hörs imorgon sötisar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback