100904

2010-09-04 | 14:00:30 | Allmänt


Vi sov rätt länge idag, gick väl upp vid halv 12 ungefär. Hjärtat åkte och mötte upp R för att hjälpa honom köpa något på Inet, efter det ska dom in till stan och kolla lite i affärer. Jag tänker möta upp dom i stan och ta en fika. Behöver ju inte följa med bland massa teknik och skit var min tanke, men gärna på fikat hehe. Ska strax fixa mig lite så jag är klar när dom hör av sig, tänker dock bara slänga på mig lite kläder och lite mascara ungefär. Har fortfarande huvudvärk så får inte glömma att köpa värktabletter innan jag åker hem ifrån stan.

Funderar på om jag håller på att åka på en förskyldning, näsan är lite sisådär den med, täppt och icketäppt. Vill inte åka på en förskyldning, absolut inte. Är så fruktansvärt jobbigt att vara förskyld. GAAAH!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback