off to work

2010-10-12 | 12:03:06 | Allmänt


Om typ 15min ska jag ta och traska bort emot bussen för att åka in till stan (tar 13min låter som en evighet när man säger åka in, HEHE) och för att sedan ta bussen emot Uddevalla, time for work idag och imorgon. Jag tar inte med mig datorn utan får testa blogga ifrån mobilen, imorgon kommer jag hem sent - efter jobbet ska jag köra hem, hämta upp älsk på jobbet, åka och handla, dumpa av sambo och mat hemma och sedan vidare emot stallet direkt för vi ska nämligen hämta hösilage imorgon kväll och ja, sedan ska jag hem så är väl hemma runt 21 skulle jag tippa på. PUH!

but but, vi får helt enkelt se om jag får in något mobilinlägg eller ej under dagarna. hörs gullrumpor!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback