mysmåndag.

2010-10-12 | 11:20:43 | Allmänt


Blev väldigt dåligt med bloggande igår, testade några mobilinlägg men det funkar bara när det känner fört. Igår så lagade jag pannkakor direkt jag kom hem, och direkt hjärtat kom hem så åt vi och jag slängde på mig lite andra kläder och så åkte vi in till stan och tog en kvällsfika, på kafé Vanilj denna gången. När vi kom hem så började vi kika på en film men var så sjukt trötta så vi duschade och gick och la oss istället. En tokbra måndagskväll fo sho!


Här hängde man en del när jag gick i gymnasiet, skolan ligger granne med Kafé Vanilj nämligen.



Blev en blåbärscheesecake och thé till mig och chokladboll och latte till hjärtat.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback