nya stallet

2010-11-11 | 11:25:31 | Allmänt


Sitter i telefonkö, alltid lika roligt. Denna morgon så håller jag på att tvätta och städa, ska ta och sticka till stallet om någon timma tänkte jag med. Jag har haft fullt upp i två dagar och kom hem sent igår och duschade det första jag gjorde och därefter kollade jag och hjärtat klart på en film vi börjat kika på, därefter sängen. Vaknade vid 9 och gick upp och tycker det är såååå skönt att inte ha något inplanerat förutom stallet idag.

Tänkte visa er lite utav det nya stallet där jag trivs så bra. Ett stall med 10 boxar + 1 spilta.







Morandos box, jag har för första gången hönät. Fårse om jag kommer fortsätta med det eller inte :)



Morgon/Kvälls kraft ska finnas färdigt för utsläpp/insläpp.



Ena hagen, min killes nya hagkompisar tog emot honom väldigt snällt.



Liten del utav sadelkammaren, det ska målas och göras fint.



Himla varmt och skönt här inne. Det finns toa, kaffekokare, micro och massa bra saker att ha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback