underbara Pepsi...

2010-11-01 | 10:55:45 | Allmänt


Förra veckan så avlivade vi en utav hästarna i stallet där jag spenderat mina senaste 7-6 år, där jag fortfarande jobbar och rider då jag har tid över. Det var underbara Pepsi som fick lämna oss denna gången, så himla tråkigt och ledsamt. Dom bara försvinner en efter en nu det senaste. Först Karin, sedan Penny, Bolack, Vicky och Kajsa.... och nu då Pepsi. ♥  Jag tror dom har det helt fantastiskt på dom ständigt gröna ängarna och dom lider inte mer, det som är det viktiga i det stora hela.  Men jobbigt är det varje gång...

Både jag och mamma har skämt bort henne lite extra nu dom senaste två veckorna då det blev besträmt att hon skulle bort, hennes sista dag så borstade jag henne så fin och hon fick frossa i mat. Hon hade skönt väder då hon gick och betade dom sista timmarna tillsammans med hagkompisarna. Medans vetrinären kom så hjälpte jag och mamma min kära syster att flytta. Hade aldrig klarat av att vara med, usch. Lilla Pepsi....







Kommentarer
Maria~ säger:

hejhej hur äre? :)

2010-11-03 | 21:56:50
Bloggadress: http://typiisktmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback