skithelveterövkukfittaarslesjävlahorhål

2010-11-04 | 13:58:15 | Allmänt


I veckan flyttar jag min älskade häst till Kareby, där jag står nu är ett jävla skitställe och jag trivs inte alls. Jag har med andra ordval bett henne dra åt helvete ungefär, moget jag vet. MEN hade ni varit i min sitts hade ni förstått mig till fullo. Det blir längre för mig att åka och det blir mer pengar men det är något jag måste ta just nu. Hela min förmiddag har varit åt helvete och resten av dagen kommer jag stressa ihjäl mig, ska nu iväg och ge lunchen i stallet - sticka till bussen emot stenungsund - köra till Uddevalla och lämna Sally - tillbaka till stenungsund och ta bussen hem till stan - åka till stallet och rida + ge kvällsfodringen.







Kommentarer
: S A N D R A säger:

oh älskar din signatur :D

2010-11-08 | 18:49:54
Bloggadress: http://sandrarainea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback