101113

2010-11-13 | 17:14:19 | Allmänt


Har precis kommit hem ifrån stallet, har mockat och grejat lite. Alltid mysigt att bara gå och pilla, Morando går jättebra ihop med sina nya hagkompisar och det är riktigt härligt. Inga bråk och dummheter alls (förutom idag då när vi släppte in ett kaxigt litet russ som genast skulle börja springa efter min kille.). Jag trivs så himla bra på detta nya stället och jag kunde nog inte ha valt något bättre känns det som.

Igårkväll så la sig hjärtat tidigt och jag satt uppe lite och kikade på Greys Anatomy och The Vampire Diaries och la mig sedan jag med. Ikväll ska vi kika på film och bara mysa, hjärtat ska faktiskt jobba imorgon då dom tydligen har fått för sig att ha söndagsöppet imorn? Annars jobbar han mån-fre i sin vanliga ordning, någon extra grej denna helgen bara. Jag sticker till stallet när han sticker till jobbt tänkte jag, han börjar inte förens 11 nämligen. Tänkte gå upp och baka scones så vi får en god frukost ihop innan.

smygbild a´la Li från sommar 2009.








Kommentarer
Nicole säger:

Sv: Hhehe aa så sant så ;)

2010-11-13 | 23:32:40
Bloggadress: http://nicoleini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback