101109

2010-11-09 | 09:07:18 | Allmänt

 
Det är äckligt väder ute, det är snöblask som kommer ifrån himlen ungefär. Jag vaknade helt av mig själv vid 07.30, hade ställt klockan på 08.20. Hjärtat gick upp vid 05 imorse för han skulle med ett tåg emot sthlm vid 06 för att gå en kurs över dagen, han ska ta tåget hem ikväll så han är inte hemma förens sent. Jag tar och fångar dagen med att sticka till stallet nu om ett par minuter och sedan ska jag fara en sväng till stenungsund och där efter ut emot orust och hälsa på syrran i ett par timmar. Kommer nog bli en bra dag!

Nej nu måste jag ta på mig ytterkläderna och börja tänka på refrängen. Bussen går om 15min, hoppas inte det är kaos för att det är lite snö på marken nu.










Kommentarer
Sabine säger:

åh goskisse

2010-11-09 | 15:48:06
Bloggadress: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback